Portnellan Farm

 
 
Den nya utsikten. Gârden ligger precis vid sjön Loch Lomond nära Glasgow.
 
 
 
Bygget som vi hâller pâ med för det mesta.
 
 
 
Ett gammalt hus som blir nyrenoverat för att hyra ut till sommargäster.
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Bloggande handlar ju för det mesta om att blogga om trevlga saker, sâ jag börjar med det trevliga. Den delen av familjen som jag har träffat hittills och även jobbar med (pappa och son) är jätte trevliga och de vill verkligen att jag har det bra. Tyvärr har jag det inte sâ bra, framförallt för att jag fryser jätte mycket. De värmer inte upp huset och har bara en brasa i vardagsrummet frân och med lunch eller pâ kvällarna. Sâ hela upplevelsen blir lite trâkig. Annars är man inte medveten om att man är varm och nu märker man hur mycket det betyder. Dagarna släpar sig fram och jag vet inte riktigt om jag ska bita ihop och vara kvar till nästa helg eller âka iväg nu i helgen. Hos Joana kan jag alltid bo, men det känns trâkigt att âka för att de är trevliga och trivs med mig. Nâgra pepp eller idéer?
 
/Selma
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Gås säger:

Vad tråkigt att höra! Tror du att dom skulle ta väldigt illa upp om du bad dom att höja värmen?

Svar: jag har lämnat gârden. mer information kommer snart pâ bloggen
Vera, Selma och Esther

2014-02-06 | 22:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback