finbesök

Jag hade besök frân Tyskland i tvâ dagar. Det blev mest prat över flera liter te som ingick i min födelsedagspresent som jag fick av Anne. Vi skulle testa te i tre olika kaféer, vilket är den bästa presenten hon kunde ha kommit pâ. Och bra blev det.
Bild pâ första stället där det var väldigt mysigt. Vi gillade tekannan och kopparna.
 
Missade tyvärr att ta en bild pâ det andra stället, som var vâr favorit. Men här kommer en pâ Clara och Anne istället.
 
Och sâ har vi till slut det tredje stället.
Här var det traditionellt och lite turistiskt men helt klart den bästa scones jag ätit i Scottland.
 
Nu väntar jag pâ nästa besök som kommer pâ lördag. Sâ jag ska försöka ta igen lite plugg imorgon.
 
/Selma
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback