Helgen

Här kommer en liten sammanfattning av förra helgen:
 
I torsdags kom Elsa flygandes till Frankfurt där jag hämtade henne. Sedan var vi hos mig i Mainz till fredag.
 
Vi åt lunch i ett mysigt café som påminner mycket om de som finns på söder
 
Moster
 
Fredag var det också fortfarande rätt så varmt ute så vi intog lunch på en uteservering, shoppade lite efteråt och åkte sedan till Feilbacherhof på eftermiddagen tillsammans med Raphael.
 
 Trevligt på bordet
 
Fredag kväll hade Jacob bjudit till konsert med hans band på gården och samtidigt firades det midsommar, på min önskan även med midsommarstång! Bilder har jag tyvärr inga.
 
Lördag kväll gick vi på Jacobs studentfest. Det varade väldigt länge men vi hade bra underhållning med bla kör och band.
 
 
Studentbandet, Jacob vid gitarren
 
 
 
Vera
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback