hänt i veckan

I tisdags skrev jag det efterlängtade provet och kände äntligen att jag kunde andas ut igen. Sâ efter det har jag träffat vänner och skrivit pâ en uppsats som ska lämnas in innan jag hälsar pâ vera om tvâ veckor.
Min kompis Lilli bor hos mig, hon har varit utomlands ett âr och söker nu flitigt efter ett rum i Saarbrücken. Kul att ha henne här igen. 
I torsdags var jag vid universitetet hela dagen för att städa studentstyrelsens rum (är med i engelskans studentstyrelse) och för att planera inför vâr "homecoming barbeque".
Igâr var jag i Ensdorf för att klättra, vi tänkte prova nâgot nytt för att vi alltid klättrar i samma hall. Men den var en besvikelse, dâliga och fâ vägger och sâ mycket folk att man ofta fick vänta.
Ikväll ska Lilli och jag ut för att träffa kompisar och imorgon blir det teater.
 
Trevlig helg
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback