Ocan Beach- San Diego

Nu ar jag i San Diego, det ar min sista dag. Jag traffade en tjej redan forsta dagen och vi har blivit jattebra kompisar. Vi bor ensamma i ett rum for fyra, vilket ar rena lyxen.
Ocean Beach dar jag bor ar sa trevligt. Alla ar sa avslappnade och det ligger precis vid havet.
Men arligt talat har jag inte sett sa mycket av staden. Igar var jag i Balboa Park och pa Zoo men annars har jag mest varit i Ocean Beach och i hostelet. Det blir latt sa nar det ar sa manga trevliga mannisor har, sa man valjer att umgas istallet for att springa runt pa stan.
Ikvall ska jag ut med elena, min roommate och  en annan tjej som kom igar.
Och imorgon aker jag till San Francisco igen.

/Selma

Tyvarr sa funkar det inte att lada upp bilder, men har ar ett litet klipp sa ni far en insyn i hur det ser ut i Ocean Beach.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback