Superengagerad

De sista dagarna har jag verkligen varit aktiv som Tom-Buddy. Denna termin fick jag tilldelad en tjej från Frankrike. Egentligen perfekt för att jag ju vill läsa där nästa år men hon är så bra på tyska jämförd med min franska som jag inte har använt sen två år. Nu har jag även tagit hand om hennes kompis som hon kom med och en tjej från Skottland samt en från Italien. Och de tykcer att der är så bra att ha mig med överallt!
Första dagen vid universitetet fick de klara ensamma idag för att jag jobbade. Men ikväll ska vi ha en informationskväll för alla nyinflyttade här i studenthemmet och då kommer de flesta nog också att uppleva baren första gången. Kommer nog att bli en rolig kväll.
Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback