home sweet home

Hejsan!
Har jue varit i München och kom em idag klockan halv 2 eller nåt.Är glad att vara hemme igen efter att jag hadde en jätte trevlig helg med Florian och Elif.
När jag kom fram satte jag och Florian oss pâ ett mysigt café och prattade lite.Sen hämtade vi Elif från jobbet och åckte hem till deras nya lägenhet.Den är jätte snygg och faktist ganska stor tycker jag.På kvällen gick vi på Pizza Restaurant med världens största pizzor^^När vi va hemma igen gjorde vi lite myskväll med Cluedo,ett annat spel,te och godis.Lördagen tillbringades i stan med shopping och på kvällen gick vi på bio.Vi valde "Twelve" och kan´bara säga att den är skit bra och väldigt spännande.Och så är Chace Crawford huvudpersonen ;)
Efter bion kollade vi på boxningsmatchen mellan Vitali Klitschko och en amerikan.Vem va det som vann?Klitschko så klart!Jahu!!!
Nästa morgonen sov jag länge...men det är jue söndag!Så denna regniga dag åkte vi till Bavaria Filmstudios.Där har vi väntate i en halv timme kanske,sen en timme till och efter guiden en halv timme till för att se 4D filmen.Inte så kul att stå i iskalla kylen men det va väldigt kul och interessant i alla fall.Man såg lite saker av olika filmer och guiden berättade mycket om filmproduktionen.Efter 4D bion åkte vi raka vägen hem fratt vi frös så mycket.Vi satt vid TVn hela kvällen och tittade på Talang från lördags.Idag vaknade jag klockan 6 och tåget gick 7:39 -.-
Hade mycket roligt och hoppas jag får komma igen :D

Esther

shoppingfynd:


I like stripes ;)
H&M♥



Tjock tröja frân Zara :)


Lilly :)



Kommentarer
Anonym säger:

neej tröjan är inte frân zara,den är frân Zero :D

2010-10-18 | 22:02:07
Inez säger:

Snygga grejjer där ;)

E sista katten ny, jag har iaf inet sett den ^^

2010-10-19 | 07:43:12
Bloggadress: http://inezzio.blogg.se/
Esther säger:

Neej det är inte vâran katt.Det är en av Elifs tvâ katter som kom in till mig varje kväll och varje morgon :P

2010-10-19 | 12:42:41
Bloggadress: http://jacobsisters.blogg.se/
Inez säger:

haha okej^^

2010-10-19 | 18:20:10
Bloggadress: http://inezzio.blogg.se/
elsa säger:

kul att du hade det så bra i München och fina kläder hittade du:)

2010-10-21 | 23:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback