Rolig kväll med Jessi

Igår kväll/natt hade jag en riktig rolig kväll med Jessica,min kompis från byn.Vi satt nog för det mesta framför datan och hade en videochat med Vanessa,en kompis från Jessi.Det va jätte kul fratt vi satte på oss olika hattar och solglasögon.Såg nog väldigt konstig ut fratt Vanessa skratade hela tiden :D
Sen när vi skulle gå och stänga av datan fick jag ett meddelande av Jacob.Nej inte vår bror;)Det är en kille som går på min skola och jag lärde känna nyss.Vi gjorde videochat med honom också,eller nästan bara jag.Jessica va så trött att hon sov på golvet :O Men efter ett tag gick vi och la oss,det va nog väldigt sent...opps :D

Vi sov tills klockan 1 och åt frukost tills klockan 2.Efter det gick Jessica hem och jag städade vårat datarum lite.Sen fixade jag tvätten och klockan halv 5 blev det lunch.Liiiiite sent,i know,men så blir det hos oss ibland :D

Nu lyssnar jag på Beatles och ska efter det här inlägget hjälpa mamma ute i slaktrummet.

Ha en bra kväll!


bilden är tagen med vår nya webcam ;D

Esther

Kommentarer
Honi säger:

Låter som en riktigt kul kväll! :D

2010-11-06 | 20:17:21
Bloggadress: http://honi.blogg.se/
Vera säger:

Oha, Jacob...interessant ;)

2010-11-07 | 13:53:42
Bloggadress: http://jacobsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback