Glad Lucia?! :)

Glad Lucia,eller vad man ska säga :D
Här i Tyskland firar man inte det och det är nog ingen som vet om att det är Lucia idag.Lite synd faktist.Tycker alltid det ha varit mysigt när vi firade det här hemma hoss oss,men det sista åren blev det inget med det heller.Vi har inte ens Lussebullar,inte ÄNN! ;D
Mamma ska nog baka det nån gång i veckan :)
Idag gjorde hon i alla fall pepparkaksdegen och gjorde redan en plåt.Så i helgen ska vi baka Selma och Vera^^
Kanske börjar med det i morgon om jag hinner.Ska plugga musik också,vi får väl se...





Idag va en rätt bra dag.Första timmen kollade vi på en spansk film om en dansskola.Andra timmen va ledigt.I sport spelade vi basketboll.Det är jätte kul tycker jag.Jag gjorde nog nåra poäng till min grupp och vi komm 2a ;)Vi borde spela baskettboll oftare,men det finns en del tjejer i min klass som hatar det men dom kanske kom på smaken idag?!
Sista timmen va vi också lediga så jag komm hem klockan 2 :)


Gjorde hemlagad chokladkola när jag komm hem.Det smakar ju som Daim.Mmmmh älskar det!
Receptet hat jag från www.arla.se ;)




Esthi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback