vad som händer

Hej hej,
jag har inte uppdaterad här på jätte länge jag vet :P

Men jag tror alla vet vad jag gjorde i sommras. Jag va på studentresa, har varit i Sverige med Selma och Vera, Har varit på festival med grymma vänner och festad en del. Men sen en vecka efter jag kom hem från Sverige har jag börjat jobba. Först på en fest i Homburg, sållde drycker och serverade en kväll. Sen började jag jobba i en firma som producerar handkrämer och bodylotion och sånna grejer. Har nästan alltid börjat kl 6 och jobbat tills klockan halv 3 med två 15 minuters pauser. I första veckan började jag halv 3 tills 11 på kvällen. Så det finns två skifter, ingen natt och inget arbete i helgen. I början va jag alltid jätte trött efter jobbet men nu har jag vant mig och kan alltid njuta av lediga eftermiddagen. Igår tex va jag och red en ridlektion igen efter några veckors paus och det va så kul! Fick rida en jätte fin dressyrhäst och nu har jag träningsverk haha :D
I morgon tog jag min lediga dag och åker till München tills på söndag med en grupp ungdommar. Då ska jag passa på att se min gudfader Florian.

Ska jobba två veckor till, sen är jag hemma i två veckor och seeeen ska jag ge mig iväg till Nya Zeeland med Wiebke. Då ska vårt äventyr börja! Den 13. oktober går vårt flyg  från Frankfurt till Auckland med en Stop over i Kuala Lumpur. Det blir 22 timmars flyg :/ Vi kommer vara heeelt slut när vi kommer fram mitt i natten. Vi har bokat det första nätterna i ett hostel. Hur det blir sen vet vi inte än. Antingen köper vi bil där, eller så jobbar vi lite först om hittar nåt där eller så tar vi oss ner till södra ön, för att köpa bil där eftersom det ska vara billigare där. Men vi har inga 100 % planer än.
 
Det här inlägget blev väldigt strulligt men tänkte bara berätta lite om mina planer och vad som händer hos mig just nu. Jag lovar att uppdatera lite oftare! Senast när jag är på andra sidan världen. Då har jag nog en massa att berätta :D
 
 
Esther
 
snygga skor höhö ;)
 
 
Selfie time!
 
pärlan igår :)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback