Inverness - där hjärtat börjar slâ snabbare


Och själet till det är detta fina ställe. Det är en jätte stor secondhand-bokaffär som ligger i en gammal kyrka pâ en av huvudgatorna i Inverness. Förutom tusentals böcker och mâlningar bjuder det även pâ ett kafé där jag drack kaffe och läste idag pâ eftermiddagen.
 
Jag kom fram igâr och gillade staden direkt. Lagom stor, med en mysig Old Town och River Ness som flyter igenom. Det var en väldigt fin dag sâ jag var ute och promenerade pâ smâ öar som ligger i floden. 
 
 
fin utsikt frân slottet
 
 
som förresten ser ut sâ här
 
Bra dag helt enkelt. Just nu sitter jag i hostelet med trevligt folk som jag ska gâ ut med.
 
/Selma
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Gås säger:

Åååååh bokaffären!!! <3<3<3

2014-02-01 | 22:35:19
Esther säger:

Schön, dass du so viel bloggst! Dann weiß man immer was du gerade machst :)

2014-02-02 | 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback