Bloggtipps om ethical shopping

 
Jag är inte den som är sâ super interesserad av shopping och trender, men vist tycker jag det är kul att kolla pâ kläder, särskilt i roliga second-hand butiker. Mitt shoppingbeteende har förändrats de senaste âren, frân att handla billigt och inte bry mig om material, till att köpa mindre, bättre kvalité och kolla var de har sytts ihop.
Elsa Billgren och Underbara Clara skriver mycket om medveten och miljövänlig shopping genom att köpa vintage och second-hand. Nu har jag även börjat följa tvâ bloggar som är speciellt inriktade pâ att informera om märken med bra moral och hur man an ta vara pâ det man redan har. De finns steg-för-steg guider som man kanske inte riktigt orkar hâlla pâ med, men man blir väldigt inspirerad att vara ännu mer medveten i fortsättningen.
länkar till This Kind Choice och Into Mind:
http://thiskindchoice.com/
http://into-mind.com/
 
/Selma

Kommentarer
Vera säger:

Interessant! werde ich mir mal anschauen :)

2014-02-09 | 14:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback