De första dagarna i GBG

 
Tyvärr sâ kan jag inte ladda upp den enda bilden som jag tagit i GBG hittills sâ det blir denna bild pâ universitetes huvudbyggnad.
Jag har haft fantastiskt väder de första dagarna och cyklat runt och upptäckt stan pâ en cykel jag lânat av mammas syssling. Hon är helt underbar och gästvänlig. Jag bor i hennes lägenhet och hon har hjälpt mig väldigt mycket, vilket känns jätte bra dâ allting är främmande än sâ länge.
Nu i helgen är hon bortrest med sin familj och jag har spenderat tiden pâ ordentliga cykelturer och gâtt pâ bio för att se "sânger frân Manhattan", som jag verkligen kan rekommendera (är inget Keira Knightely fan annars, men denna var mycket fin).
Ser nu fram emot (men är samtidigt lite nervös) att skolan börjar pâ mândag sâ att livet i denna Hellström-Clanens stad börjar rulla igâng och jag träffar nytt folk.
 
/Selma
 

Kommentarer
Gås säger:

Heja heja Selma!! :D:D

2014-08-31 | 09:30:19
Vera säger:

Hellström clanen^^ hihi :)

2014-08-31 | 09:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback