Pollock Country Park 2

Dagen spenderades i Pollock Country Park där jag varit förut om ni minns. Jag tog tâget dit med tvâ kompisar och vi gick en väldigt stor tur där vi passerade en konstutställning och även Pollock House som jag visade i inlägget om första gângen jag var där. Denna gâng gick vi in i huset som har tillhört familjen Maxwell som numera bara har tvâ lägenheter i huset när de kommer pâ besök, hela huset tillhör nu staden Glasgow. Det var väldigt fint, och sâ mysigt för att det luktade lite som pâ Halkved. Sedan ât vi scones med grädde och sylt i husets kafé. Jag mâste säga att jag tycker grädde är helt klart bättre än clotted cream.
 
som ni ser hade vi fint väder för en gângs skull
 
H som klättrar i träd
 
 
 
första gângen jag sâg en Highland ko pâ nära hâll. De springer runter lite överallt i parken
 
en stor damm mitt i skogen
 
Lyckad söndag!
 
/Selma
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback