Mys med Downton Abbey

Det väntas en mysig kväll framför Downton Abbey. Har två avsnitt att kolla på. Men innan måste jag fixa klart två uppsatser, skolan har ju börjat igen. Snyft! Men om 6 veckor är det jullov igen och då kommer också Selma hem. Annars har jag många saker att se fram emot. Jag längtar till hela jultiden innan jul, till alla helger med fester och vänner, ryttarbalen och och och... :)

 
Här ser ni hur vi hadde det i Glasgow när vi kollade Downton Abbey ihop i Selmas kök. Ingen DA utan TEEEEEE

Esther

Kommentarer
Karin säger:

Ååh! Jag försöker rusta upp ensam med té, choklad och Downton, men det är inte alls lika mysigt som vore man fler!

2013-11-07 | 10:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback