Halloween och spontana utflykter

Igår kväll träffade jag några vänner, vi klädde ut oss, sminkade oss och drog till en stor fest, som va helt okej i början men blev bara sämre och sämre så vi blev hämtade och krånglade 6 personer in i en liten bil. Jag och Jana drog istället till en fest, där Jacob också va. Så kvällen/natten/morgonen slutade ändå ganska bra. Jag sov över hos Jana och Jacob väkte mig genom att ringa och tala om för mig att han måste hämta mig nu, för att han och 4 andra ska iväg till PARIS, helt spontant klockan 12, efter bara 6 timmars sömn. Gaaaalen, men efter lite funderingar, skulle det ju ha varit kul att följa med, men bilen va ju tyvär redan full. Så kan det bli när om man bor i Saarland. Det tar bara 4 timmar med bil, så Jacob är påväg till Paris just nu :D
Men ingen fara Vera, han ska komma hem inatt, så att du äntligen efter 3 månader får träffa din bror ingen.

 
 
 
 
 
 
 

Jag va Slaughtered Red Riding Hood och gjorde min röda kappa själv.

Esther

Kommentarer
Gås säger:

Najs utklädnad Esthi! :D

2013-11-01 | 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback