mitt nya hem



Idag flyttade jag in på den här fina gatan i Uppsala. Jag har en jättemysig etta som ligger mitt i smeten och är nära till alla universitetsbyggnader. Möbler, köksgrejer och dylikt fick jag låna av min snälla moster. Så det blir en blanding av 70-talet och även ännu äldre. Bilder kommer upp snart.

Kalmar Nation blir mitt andra hem under tiden i Uppsala och jag ser verkligen fram emot det. Dem har mycket aktiviteter att erbjuda och jag är speciellt interesserad av kulturgruppen som går mycket på teater och pratar litteratur. Passar mej perfekt!!!

Nu återstår det bara att njuta av denna vecka, som tillbringas på Hallqved och i Stockholm, då mina kurser börjar nästa vecka.

/Selma

Kommentarer
Gås säger:

Men myyyyyys!!! :D FÅr se till att komma på besök nån gång :)

2011-08-25 | 09:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback