Tentaplugg för fulla muggar

 
Jag sitter med min första hemtenta och känner nu verkligen att jag gâr ett masterprogramm. Vi ska kläma in en massa fakta frân otroligt mânga texter pâ 6 ynka sidor. Hur tänker dem?! Jag försöker fatta mig kort men är inte sâ värst bra pâ det. Det känns sâ dumt att först spendera en massa tid pâ att skriva för att sedan spendera tid igen pâ att radera. Anyhow, fast jag var jätte nervös inför tentan i början, känns det bra nu. Jag har tre dagar kvar och kommer att kunna avsuta uppsatsen utan att fâ panik, Men dâ sitter jag verkligen frân tidig morgon och slutar först pâ kvällen när jag inte orkar mer.
Belöningen blir en lânghelg i Stockholm och pâ Hallkved, och det peppar enormt.
/Selma

Kommentarer
Gås säger:

Heja heja! :D Ser fram emot att träffas!

2014-10-28 | 20:01:32
esther säger:

Hau rein selmi! Und wünsch dir ein schönes Wochenende :)

2014-10-28 | 20:05:49
Vera säger:

Go Selmi :)

2014-10-28 | 21:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback