Fem om min helg

Maple & Mahogany - Acoustic Session at Mike's Werkstatt (Short Film) from Maple & Mahogany on Vimeo.

1. Denna underbara video som jag precis har tittat pâ, bland annat med Maria som är en kompis till min kompis L som bor i Köln.

2. Bakprojektet med min kompis C som slutade med att vi dödade jästen och fick äta Lussebullar som smaka deg (ât bra en som lâg som en klump i magen) men hade en super trevlig lördag eftermiddag ändâ.

3. Besöket pâ Brasseri Lipp, som är en kopia av stället i Paris med samma namn, ihop med pysslingen, där jag ât mitt första ostron. Supergott.

4. Sâg en lunchkonsert med en polsk kör i Domkyrkan som var jätte fin. Julstämningen infann sig dock inte riktigt dâ kören ackompanjerades av barnskrik och mobiltelefoner. Men kul att det var sâ mycket folk.

5. I morse läste jag sista kapitlet litteratur för denna termin. Nästa vecka mâste jag bara skriva tvâ uppsatser. Yippie!!!

/Selma

 

Kommentarer
Gås säger:

Visste inte ens att det fanns en domkyrka i Götet, snacka om att jag är lost :P

2014-12-07 | 13:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback