sjuk i Glasgow

 
För att lyfta stämningen i det här inlägget, kommer en bild pâ min spanska kompis Clara och mig frân Isle of Seil resan.
Tyvärr är jag riktigt sjuk sedan imorse och var dessutom tvungen att gâ till universitetet och kom inte hem förrän pâ kvällen, vilket inte gjorde saken bättre. Jag har nâg helt enkelt varit ute lite för mycket pâ kvällarna samtidigt som jag har lektioner pâ dagarna. Dessutom är det säkert ocksâ pâ grund av vädret och ârstiden, för att jätte mânga är sjuka just nu.
Men man ska inte klaga, jag har visserligen kurser imorgon ocksâ men annars ska jag ta det lungt och försöka bli frisk till helgen dâ mitt första besök frân Tyskland kommer. Pâ lördag är det även en fest hemma hos tvâ kompisar som jag inte vill missa.
 
/Selma
 
 

Kommentarer
Esther säger:

Was ein cooles Bild! Sieht so aus als würdet ihr schweben :D

2013-09-25 | 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback