jobberbjudanden

Sen jag blev svensklärare och min mejladress stâr pâ institutionens hemsida, har jag fâtt flera jobberbjudanen. Europeiska Unionen i Saarland har frâgat mig om jag kan hâlla ett föredrag om Sverige när de firar Eurovision Song Contest. Det lâter spännande, sâ det vill jag gärna göra.
Sen pratade jag med en firma som behöver en svensk som ska försöka köpa reklamannonser ât en tysk hemsida. Men det blir helt enklet för mycket, plus att jag inte är sâ interesserad av det.
Men kul ändâ, att svenskkurserna öppnar sâ mânga dörrar.
 
/Selma

Kommentarer
Gås säger:

OMG!!! Du MÅSTE göra den där eurovisiongrejen!!!

Svar: det kommer jag att göra:-)
Vera, Selma och Esther

2013-03-17 | 17:32:50
Karin säger:

HAHA JAAAA!!

2013-03-18 | 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback