Christopher Street Day Saabrücken

Sâ här sâg jag ut i lördags kväll. En kompis och jag var ute som Drag Kings, men jag visar inte henne/honom här för att hon inte vill det. Väldigt roligt, speciellt för att jag var sâ autentisk att folk verkligen trodde jag var kille.
Min faster tycker jag ser ut som Leonardo Di Caprio, vilket ju inte är den sämsta kommentaren man kan fâ om sitt utseende. Själv ser jag likheten med min bror som jag inte sett förut.
 
Det var Christopher Street Day hela helgen och jag var ute bâde fredag, lördag och söndag. Pâ fredagen var det open stage pâ ett flatställe som en kompis höll i. Jag och tvâ kompisar sjöng Hey, Mrs. Robinson när nästan alla hade gâtt. Pâ lördagen sâg vi en politiskt diskussion om homorättigheter som var ganska trâkig för att alla var överens (annars hade de knappast suttit där). Därefter var det festen dit jag gick som Drag King.
 
Pâ söndagen var det en parad som jag gick med i.
B.O.
 
B.O.
 
B.O.
 
B.O.
 
Vi började paraden med 20 pers och lyckades bli 50 inpâ slutet.
Det var sâ fantastiskt att ha medverkat.
 
/Selma
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback