Rockem Festival

Igår kväll va jag på en festival till. Rockem är en liten festival nära oss och det är många små okända band och musiker som spelar där. Men vi åkte hem efter konsären och stannade inte på campingen föratt det är så nära oss. Egentligen skulle jag bara ha gått igår, men eftersom jag följde med så spontant fick jag köpa ett ticket till båda dagarna eftersom dagbiljetterna va slut. Så ikväll ska jag kanske dit igen. Det som va så kul är att man träffar en massa folk man känner där. Om nåra år festivalen kanske är mycket större, det ha växt mycket det senaste åren och blir bara större och större. I ♥ festivals!


 
 
 
 


 
 
Esther
 

Kommentarer
Emma & Johanna säger:

Åh nu blev jag sugen att gå på festival!! haha :) hoppas du har en bra dag, kram.

2013-08-28 | 15:25:31
Bloggadress: http://tavlingsryttarinnor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback