utbyte med Georgien

Hej!
Som ni vet har Jacob och jag varit med i ett utbyte med gerogiska ungdomar. Vi har även varit där på hösten 2012. Under den tiden har vi lärt känna fler ungdomar från en tysk-georgisk skola. Och nu har min skola även startad ett utbyte med denna skolan. Så om 1 timme ska vi åka till Homburg och träffa alla. Två stycken ska bo hos oss i en vecka. Det ska bli spännand, men stressigt också för min del i början. Jag måste fixa skolan plus att det är fullt program varje dag, men det kommer gå bra tror jag. Har prov i sport och matte. Aaah är så himla dåligt på matte, synd att man inte kan välja bort det längre. Och sport känns bara väldigt onödigt.

Men ser verkligen fram emot den här veckan, vi ska bland annat åka till Metz(frankrike) och gå på en utställing i Centre Pompidou och göra en utflyckt till Trier på lördag. Dessutom ska det bli bra väder igen efter ännu en kort grå period.




Här gick vi runt i Tiflis med en grupp elever. Nåra av dom ska komma idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback