¡Hola!

Är tillbaka från Lanzarote och tog med mig lite brun färg! Vi hadde väldigt bra väder och mycket sol första veckan. Julie och jag solade för fullt och badade i havet. Hadde efter första dagen dock solsting och mådde inte så bra, men det gick bort efter en kväll. Första veckan va väldigt avslappande och vi låg inte bara vid stranden utan kollade lite i museum och kollade på hus som en konstnär bodde i . Andra veckan tyckte både Julie och jag att det blev lit tråkigt och vädret blev sämmre med moln och lite regn. Däremot va dom 2 sista dagarna väldigt trevliga!
Jag är glad att vara hemma igen. Och nu vet jag att om jag åker till en plats där man bara eller för de mesta kan sola, bada och läsa så räcker en vecka helt och hållet :)


              första solupgången, romantic...


Esther

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback