Sista provet!

Håller på att plugga för mitt sista prov för den här terminen. Äntligen, är så glad när den här veckan är över och jag sitter på bussen i söndags påväg till München. Vi gör en klassresa dit. Vi ska till Bavaria filmproduktionen, Tyska museet, gå på stan, gå bowla och bara ha det kuuul :) Kommer hem på onsdag och sen har jag ledigt till nästa måndag. Härligt, man kan redan ställa in sig på lov. Dom sista tre veckorna händer det inget speciellt längre och en vecka har vi projektdagar. Jag ska vara med på klättring. Då kan jag och Selma klättra ihop nån gång om jag tycker det är kul, perfekt!
Men nu ska jag plugga lite till, bara en sista gång. Adios amigos!



Esther







Kommentarer
Karin säger:

SnyggEsthi!

2012-06-01 | 12:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback