Tholey

På torsdag ska jag åka iväg med nåra av skolan till Tholey. Det ligger nån timme här ifrån. Där ska dom "nya" elverna, som är i femman lära känna varandra. Det betyder att dom leker ihop och måste lösa uppgifter tillsamans och lite sånt. tycker det är konstigt att vi åker bort med dom först nu, eftersom dom nästan har gått ett år på skolan, men men..... Jag är en av dom som tar hand om dom, därför följer jag med och är ledare till en grupp. Kommer bli väldigt kul, men nog jätte intensivt också. Och så har en av mina bästa kompisar födelsedag på lördag, så det ska vi fira lite i Tholey fredag natt. Sen igen lördag kväll, då ska jag ut och festa tillsamans med mina vänner på Malibu Beach Party.
Är så taggad!!!!!
Just det, vi har studerat in en dans med nåra av tjejerna i femman. Måste komma ihåg att nån ska filma oss när vi presenterar den.




Esther





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback