på Hallkved

Hey, hey
Just nu är jag på Hallkved och det regnar, så man kan inte hitta på så mycket just nu. Men i eftermiddag ska vi in till Uppsala och gå i Linnéträdgården och äta middag med AC. Igår åkte Inez till Stockholm efter ett par dagar på Hallkved. På tisdag ska vi hälsa på hos Johan och på onsdag forsätter vi vår väg till Småland. 
Hadde jätte kul i Stockholm där jag va tills på onsdag. Vi gick runt mycket där och va på Allsång på Skansen. Det haglada och blixtrade dock ett litet tag, men det blev fit sen och vi stannade och va där från 12 till halv 10 nånting. Lång dag, men det va värt det tycker jag. Ni kan läsa lite mer om vad vi har gjort på Inez blogg. Där finns även lite fina bilder ;)

Tre bilder på mig och Inez tagen med självutlösare.
 
 
 
Esther

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback