Harmony Hill

Nu har jag varit pa farmen i tre dagar och jag gillar det valdigt mycket. Jobbet ar valdigt latt, det ar mycket tradgardsarbete och vi tar hand om djuren. Det finns tva getter, tva hastar, tva katter, en hund, en papegoja, flera hons och en tupp. Och alla springer som de vill. Jag och en annan tjej som jobbar har borjar klockan 7 och slutar 2. Sen ar vi lediga och far gora vad vi vill.
Det ar varmt som pa sommarn mitt pa dagen och igar var vi ute och plockade apelsiner, forsta gangen for mig.

Tankte stanna till fredag nasta vecka, men det funkar inte for att det ar andra som kommer, sa pa tisdag aker jag till San Luis Obispo, en mysig liten collegestad nara kusten.

/Selma

Kommentarer
Gås säger:

SPännande! Kan du inte lägga upp lite bilder? :D

2012-02-10 | 14:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback