Harmony Hill in pictures

Idag ar der min sista dag pa Harmony Hill och efter en molnig helg har solen borjat kika fram igen.
Sa nu ar det lage att lagga upp nagra bilder pa garden.




ladan jag sover i


selma in action


vi har sa mycket apelsiner att det blir farskpressad juice till frukost varje dag


utsickten fran berget bakom garden


annu mer utsickt








langst upp i bilden ar huset




Dessa vanner fick jag lara kanna redan pa min forsta dag. dem sticker genom kladerna och jag har fortfarande nagon typ av utslag dar dem kom att min hud











/Selma



Kommentarer
Vera säger:

Sehr schöne Bilder :)

2012-02-13 | 21:51:26
Gås säger:

Men myyyys! Är sjukt avis!

2012-02-13 | 22:35:26
Esthi säger:

wunderschööön!

2012-02-13 | 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback