Min helg

Min helg va riktigt lyckat! På fredag va jag på julmarknaden i Homburg med ett gäng vänner, nåra har jag inte träffat på länge, så det va trevligt. Vi drack glögg och åt på ett mysigt ställe. Lördag hadde jag en ridlektion och det gick superbra. Just nu rider jag en väldigt fin häst. Måste ta ett foto nästa gång. Efter det fixade jag läxor och lite sånt och på kvällen hälsade jag på hos Wiebke. Där blev det god mat och en massa prat. Söndagen va också jätte mysigt. Hadde vänner hemma, som vågade ta sig upp till oss i det här snövädret. Vi bakade pepparkakor och va ute i snön :)
Imorgon blir det skola igen. Förhoppningsvis kommer inte bussen, så att jag inte kan ta mig till skolan, hehe :D

 
 
Esther

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback