Det börjar närma sig

Det fina karusselet vid Place de la Comédie, där vi tog en tur för några dagar sen
 
Alltså nu börjar jag verkligen längta hem på riktigt. Fastän vi har superväder, soligt och upp till 17 grader, så vill jag tillbaks till det gamla vanliga. Har nu nästan klarat av alla tentor och det gick ganska bra, tror jag. Nu blir det också en massa Erasmusfester innan alla åker hem. Men jag har lite andra planer, ska ha en mysig före-julmiddag på torsdag och fredag blir det opera! Sen gäller det att packa och städa. Och några julklappar behöver inhandlas också. Så jag kommer att njuta av de sista dagarna och samtidigt se fram emot hemkomsten.
 
Vera

Kommentarer
esthi säger:

Wir freuen uns auf dich!!! :)))

Svar: Und mich mich auf euch!!!!!
Vera, Selma och Esther

2012-12-18 | 20:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback