ett litet jobb i alla fall

Idag va min första dag på mitt "jobb". Jag passar barn i skolan som tillbringar tid på eftermiddagen i skolan. Det är liksom dagis efter skolan, där dom gör sina läxor. Jag måste typ bara sitta där och kolla att dom gör sina läxör och måste hjälpa dom när dom inte pallar uppgifterna eller behöver hjälp. Lätt som en plätt och jag får 6 euro per timmen. Ganska konstigt när dom kommer fram och jag måste gå i genom deras läxor. Det är mest små femmor eller sexor där, så jätte enkla saker :P Faktist ganska bra att ta upp ett par saker också. En liten flicka tyckte jag ser ut som 18! Haha vi måste ju vara hur stor och vuxen som helst för dom.


Bjuder på en bild på vildsvin tagen med Opas nattkamera, det enda som funkar att ladda upp :D


Esther

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback