Onödig oro

Igår var jag sådär otroligt nervös igen! Mycket vanligt hos mig när det händer något nytt. Den här gången
var det en jobbinterview på ett personalserviceföretag som förmedlar olika jobb inom servicebranchen som jag hade föreställt mig helt annorlunda än den var.
Hade föreställt mig att sitta ensam med en eller två personer som ställer dumma frågor om vad jag kan. Men istället var vi en stor grupp ansökande och en supertrevlig kvinna som satt tillsammans. Alla berättade lite om sig och hon informerade oss om företaget.
Så i slutändan var det mer "vill du jobba hos oss får du det också."
Det betyder att jag kommer att delta i en endags-utbildningskurs för servitriser, lära mig bära tallrikar och hälla
ut vin och sånt. Hoppas bara att jag fortfarande vill ha jobbet därefter ;)
Vera

Kommentarer
Karin säger:

Vi är lika på den punkten... Kör på!

2011-09-13 | 13:54:37
Bloggadress: http://kariniowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback