Hela natten lång

Har varit uppe hela natten till kl. 6 och knappast haft någon sömn efteråt. Det var "End-of-summer-party" i studenthemmets bar. Jag var osäker i början om jag skulle gå dit för att inte riktigt ville komma ensam. Men jag hittad en ny och en gammal bekant som följde med. Och sen lärde jag ju såklart känna en massa andra också, så jag slutade kvällen med helt andra personer än jag började den med. Så kan det gå!
Nu ska jag snart iväg till Frankfurt och träffas med min Sverigegrupp, vi kommer att baka pizza och spela kubb.
Sen ikväll kommer Sarah äntligen till Mainz, då bor jag äntligen inte ensam längre. Och så ska jag välkommna en utbytesstudent som flyttar hit ikväll.

Vera

Kommentarer
esthi säger:

schön, dass du gegangen bist :)

2011-09-24 | 19:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback