Egen grill!

Den här lilla grillen kan jag snart kalla min egen, så fort jag har betalat A. för den vill säga.
Vi var och grillade i Hartenbergpark igår och en grill skulle nog inte ha räckt för oss alla. Därför beslöt jag mig för att också införskaffa mig en sådan när A. frågade om någon annan var beredd att investera i detta.
Kvällen var i alla fall väldigt lyckad. Av en slump kom även min "utbytesstudent" från China, därför att hon var med en kompis som i sin tur följde med en vän till oss. Världen -eller rättare sagt Mainz- är liten.
Ikväll ska vi träffas igen för att ta vara på resterna men tills dess måste jag verkligen plugga en del.
Vera

Kommentarer
selmanuss säger:

nice, und den nimmst du mit zum ring?!

2011-05-22 | 15:02:18
vera säger:

Warum nicht? Der is nur 31 cm im Durchmesser, kann man wie ne handtasche tragen :

2011-05-22 | 15:09:25
selmanuss säger:

die frage war doch gar nicht negativ gemeint. coole sache

2011-05-22 | 19:02:07
Esther säger:

selmanuss? :D

2011-05-22 | 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback