Snart hemma

Nu är äntligen alla prov avklarade och om en timme ska jag åka hem. Det var ett tag sen, så det känns rätt skönt.
Igår kväll firade vi slutet på denna termin. Först på en fest i ett annat studenthem som inte var någon höjdare, sen gick vi till Irish Pub, där det var karaokekväll. Kul, fast vi hade ingen chans att sjunga på scen för att vi kom så sent och alla omgångar redan var reserverade. En annan gång kanske.
Sen lärde vi känna Ted och jag trodde verkligen att han hette så tills det blev uppenbart att han bara påstod vara Ted från How I met your mother.
Och eftersom jag hade missat min sista bus, fick jag sova över hos C. som bor i toppläge nära stationen. Hon köpte tom. färka "Brötchen" till frukost, länge sen man hade det. Vilken lyx!


Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback