Trött

Jag vill bara gå och lägga mig just nu! Jag har egentligen mycket att göra men jag orkar ingenting.
Det var jättesvårt att somna igår kväll för att mina kära asiater som här nedanför höll på att festa för fullt (jag som alltid trodde att det var ett lugnt folk) och imorse blev jag väckt för tidigt av en viss person som bor ihop med mig för att hon inte kunde hitta sin nyckel... Kaffet hjälpte tyvärr inte ett dugg.
I morgon kväll kommer Selma hit och tills dess måste jag ha klarat av lite jobb i alla fall, får helt enkelt tvinga mig.
Vera

Kommentarer
selma nuss säger:

mach dir wegen mir keinen stress, ich kann auch mein unizeug mitnehmen. Das wird cool^^

2011-06-21 | 20:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback