Kusinen gästbloggar! ;)

Hello!
För er som inte visste heter jag Inez och är Selmas, Veras och Esthers kusin ;)
Har laddat upp headern nu (ifall ni inte ser den så klicka f5), och tänkte att medans jag endå var inne på bloggen så kunde jag gästblogga lite !
aa, här har ni iaf headern. Blev inte sådär super bra men helt okej tycker jag :) Har inte pratat med någon om hur den skulle se ut satt det kan hända att det blir lite ändringar ifall de inte tycker om något.
Funderar på bakgrunden ifall man ska ha den svart, aså helsvart? eller om ma ska ha den vit med svarta fyverkeri grejjer? hmm får höra med mina kusiner ..
Men, men längtar efter dem alla tre! Esther träffar jag ju i sommar, sen ska vi åka till Frankrike tillsammans i en vecka ! ska bli jätte roligt :) Men selma och vera vet jag faktiskt inte när jag ser. Dem kanske tar sig en liten resa upp till Svergie i höst? man kan alltid hoppas :)
Men, nu ska jag nog avsluta ;) Komentera gärna vad ni tyckte om headern och om jag skulle ha gjort något annorlunda, och i så fall vad !
Klicka gärna in på min blogg HÄÄÄÄÄR ! ;)
Ha det bra!
Puss och kram
Här har vi lite gammla bilder på mig, esthi, selma och vera !

Kommentarer
Vera säger:

Jag vill ha en annan bild pâ mig!!!

2011-06-09 | 23:10:19
Esther säger:

JAG tycker det blev superfint :)

vera är inte nöjd med hennes bild, men det kan man ändra eller hur?

okej det va mitt fel, jag skulla ha frågat henne...

sorry!

Inez bra jobb!

2011-06-09 | 23:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback