brumm brumm bruuuuumm :D

God dag! Idag hjälpte jag till i trädgården och krattade ihop kvistar och grenar, så att Omi kunde klippa gräset. Sen åkte jag ner grenarna med traktorn. Har inte kört traktor på jätte länger^^
Sen åkte jag med Opa till ett körsbärsträd och dom va så himla goda! Vi ska åka dit och plocka en massa på helgen, kanske på lördag. Efter att vi blev mätta åkte vi vidare till bunkerområdet och släppte ut hundarna. Det är ett område som är omgiven med ett staket. Vera, Selma och Jacob lärde sig köra där och idag fick jag också köra runt lite där. Det är jätte kul men man måste få en känsla för det. Men för första gången gick det ganska bra :)
Nu ska jag slappa lite och läsa en spansk bok, vi fick i skolan.




Esther




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback