många många blåbär

Hejsan!
På måndag kom jag och mamma fram på Södra Fagerhult. Igår fixade vi internet, men det tog väldigt lång tid...men nu funkar det utmärkt. Vi plockade en massa blåbär igår. Mamma gjorde sylt av hennes imorse och jag gjorde goda blåbärsmuffins förut. Nu luktar hela huset blåbärsmuffins mmmh :)
Ikväll ska vi till B och M och kolla på fotboll. HEJA SVERIGE!
Imorgon ska vi in till Oskarshamn och shoppa lite grejer och gå till frisörn. Sen ska vi hämta AC som kommer ner med bussen. Imorgon kväll for vi besök och på fredag förmiddag ska jag till bussen och åka upp till Stockholm. Där träffar jag Inez och på lördag åker vi till frankrike tillsammans!!! Ååååh jg längtar så till värmen och lilla Inez :)



Esthi


Kommentarer
Vera säger:

Ahhh, ich will auch Blaubeeren...und auf Fagerhult sein :(

2011-07-13 | 16:20:56
Inez säger:

vaddå lilla Inez? :O

haha längtar efter dig oxå ;)

2011-07-13 | 21:56:23
Bloggadress: http://inezzio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback