Slut på födelsedagen

Jaha, så har man blivit 20 år..men nu får det räcka, äldre behöver jag inte bli.
Jag blev i alla fall firad ordentligt. På själva kvällen innan födelsedagen här i Mainz, då vi hade lite fest i min lägenhet och i studenthemmets bar.
Tyvärr fick jag inte mycket sömn den natten men gick till två föreläsningar nästa dag, det var jobbigt kan jag säga. Fast C. hade bakat muffins till mig, så det var ändå värt att gå dit.
I fredags åkte jag hem och hade bjudit kompisarna till "Akifs lounge", väldigt mysigt ställe. En del av oss drog vidare till en fest av läkarstudenterna i Homburg efteråt där vi träffade många av våran gamla skola.
Lördag eftermiddag blev det födelsedagskaffe med familjen och på kvällen gick Selma och på bad-taste-party hemma hos A. Kul att klä sig fult och ha passande dansstil till temat.

Nu är jag i Mainz igen och det är på tiden att börja jobba igen, jag har ju knappast fått något gjort från torsdag till idag.


Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback