Solig dag, trasig cykel

Vilken otur man kan ha! Nu tänkte jag för första gången använda min cykel här i Mainz efter att ha släpat hit den i tåget till och med. Solen sken ute och jag hade absolut ingen lust att plugga och eftersom jag ändå hade några ärenden på stan bestämde jag mig för att cykla dit. Men efter halva vägen var det slut, kedjan lossnade och efter att ha satt dit den igen, hände samma sak igen efter några meter.
Men jag har även goda nyheter, nämligen att min kompis S. ska flytta hit till Mainz och hon ska bo hos mig!!!!
Att hon fick rummet var redan klart för länge sen men hon fick vänta tills beskedet från universitetet kom att hon var tagen. Och det kom idag. Lycka! Det kommer att bli så roligt när vi bor ihop.
Vera

Kommentarer
Inez säger:

tycker att ni har blivit lite fliga på att blogga :p

haha

2011-02-12 | 18:49:39
Bloggadress: http://inezzio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback