Ny mobil




Hade alrdig trott att jag någonsin skulle skaffa mig en smartphone men nu blev det så. Jag blev trött på min gamla mobil för att batteriet var urdåligt och lyckligtvis fick jag pengar till en ny av mina kära mostrar på födelsedagen.
Jag hade egentligen beställt en liknande modell innan fast utan trådlöst lan, tyckte inte det var nödvändigt. Men sen kom jag på att vi ju faktist har internettillgång på universitetet och det kunde vara en bra grej.
Så jag skickade tillbaks den och fick min nya idag, en Samsung GT S5560.
Hittills är jag väldigt nöjd också ( förutom att den hindrar mig från att plugga...)

Vera

Kommentarer
selmi säger:

nice!!!

2011-02-02 | 16:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback