home sweet home



Igâr kväll tittade jag pâ en liten film frân Züchtertag som hölls hemma den 4. September i âr. Jag kunde tyvärr inte vara med för att jag redan var i Sverige för att börja plugga. Därför var det mycket roligt att se hur det var. Och jag började faktiskt känna lite hemlängtan. Nu har jag varit i Uppsala i ungefär 4 mânader och trivs jättebra.Plugget och nationerna är roligt, man träffar alltid nya människor och även svenskarna tinar upp lite när man börjar känna dem närmre^^.
Men om tre veckor ska jag hem över jul och det ser jag verkligen fram emot.
Dem nästa planerna är att tillbringa februari mânad i Kalifornien där jag hoppas att jag bâde kan resa runt och jobba pâ en gârd:-)

/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback