Höstplagg

Det som är bra med hösten är att man kan fräscha upp sin garderob igen med varm mysiga plagg. För mig är det dags att införskaffa en ny höstjacka så jag provade några idag.
Röd kappa från Montego, man känner sig som rödluvan i den. Tyvärr var den helt i viskos och inte
i bomull som jag gjärna vill ha. Den blåa mera sportiga jackan kommer från Adidas. Färgen är mer
lysande än på bilden.


Jacka från Vila i två olika färger. Tyckte dock att de var lite trista, vill hellre ha en roligare färg i
höstmörkret.

Vera

Kommentarer
K säger:

Älskar den röda faktiskt, urcoolt! Leta efter en viskosfri nånannanstans? :)

2011-08-30 | 16:23:56
Bloggadress: http://kariniowa.blogg.se/
Vera säger:

Jap, ska jag absolut göra! Den var ju min favorit med :)

2011-08-30 | 17:11:22
esther säger:

ich finde die rote jacke auch am besten, schade eig...aber such weiter ;) btw das pony steht dir sau gut! sieht so frisch aus :P

2011-08-30 | 23:36:22
nuss säger:

die rote ist echt geil!

2011-09-04 | 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback