Spring has come

Utsikt från mitt fönster, mycket bättre än på vintern. Och den nya gardinen ( som jag har sytt helt själv!) gör rummet verkligen trevligare.

Är i Mainz igen sen fredag, då S. flyttade in hos mig. Hittills har det gått jättebra och vi hade också en liten fest här freadg kväll med tre av tjejerna som kom kom och hälsade på. Efter en ordentlig förfest gick vi till baren här i huset, det var enklast och framförallt billigast.
Igår hade vi mysdag och tittade på Inglorious Bastards som jag inte vill se så snart igen... och Sex and the City.
Nu ska vi åka in till stan och kanske universitetet, där jag tänkte visa runt lite.
Vera

Kommentarer
Esther säger:

Das Nadelkissen hab ich gemacht! :D

2011-04-10 | 16:35:50
Gås säger:

Vilka fina hus!

2011-04-10 | 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback