en undangömmnd oas

Idag höll jag pâ att somna över mitt plugg. Därför gick jag ut pâ en joggingtur och hittade världens finaste park typ hundra meter ifrân mitt hus. Det ligger vid en slutning och har varit en kyrkogârd en gâng i tiden. Det finns gammla övervuxna gravstenar men även större gräsmattor med träd och smâ skogsvägar. Det känns som om man är i skogen och inte inne i stan. Hur skönt är inte det för att koppla av lite:-)
Kännde mej jättepigg efter sprigandet och lyckades plugga lite till.

Känns kanske lite tjatigt, men jag kom att tänka pâ Colin Firth igen (surprise, surprise;-). Tänker ganska mycket pâ honom just nu för att jag jobbar sâ mycket med föredraget.  Visste ni om att han faktiskt ocksâ är författare och har skrivit short stories som har blivit publicerade?! Han kann mycket han...



That guy has something...tänk att han är 50. Man fâr helt enkelt vänta pâ en lite yngre version;-)

/Selma



Kommentarer
Vera säger:

Du hast da echt schöne Bilder von ihm gefunden :)

2011-04-27 | 20:45:39
Esther säger:

Selma <3 Colin Firth

2011-04-28 | 01:57:04
Gås säger:

Åhå han är alltså smart också?? Vilket KAP!

2011-04-28 | 10:44:11
Bloggadress: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback