Måndag

Hade en jättetrevlig helg hemma! Jag hann träffa många av kompisarna och vara med familjen. Dessutom tjänade jag 30€ för att jag spontant hjälpte dottern till bekannta med matte och sen mjölkade jag igår kväll. I dag åkte jag tillbaks till Mainz men kom fram 2 timmar senare än planerat... Först försov jag mig, hade inte hört väckarklockan, och sen missade jag tåget som jag hade tänkt ta en timme senare. Så det blev ingen lugn tid i lägenjeten innan jag skulle till univesitetet. Istället fick jag lägga av alla mina grejer, fixa ostmackor och slänga i mig dem och sen rusa iväg. Nåja, nu har jag i alla fall redan klarat av två av fyra övningar denna vecka. Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback