its weekend again!

oj, oj, det var verkligen länge sen jag bloggade,men det är alltid sâ mycket i veckan och sâ glömmer man...

igâr var jag ute med nâgra kompisar, vi var pâ en jättetrevlig pub som heter "Feinkost Schmitt", dem har supergoda drinkar.
Jag skulle ha haft en kurs idag, men min lärare blev sjuk sâ jag var ute pâ stan istället...gud vad jobbigt, kändes som om hela Saarbrücken var ute och julhandlade.
Ikväll ska jag ut och dansa! det är 90s Party i "Garage",som inte bara är ett disko, dem har mânga konserter ocksâ.

en till sak mâste jag berätta: i torsdags lyckades jag lâsa mej ute och fick vänta i 1 1/2 timme, tills kathrin kom hem. Jag ringde pâ hos typ halva huset för att fâ tag i nâgon som kanske har nyckel...trevligt sätt att träffat sina nya grannar pâ^^

//Selma

Kommentarer
Gås säger:

Garage? Låter coolt :P

2010-11-20 | 19:17:24
Vera säger:

Bästa stället i Saarbrücken!

2010-11-23 | 21:43:48
Bloggadress: http://jacobsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback